
xa0دیوارهای دنیا بلند است .گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار...xa0مثل بچه بازیگوشی که توپ کوچکش راxa0از سر شیطنت به خانه ی همسایه میاندازد.xa0xa0به امید آن که شاید در آن خانه باز شود...گاهی دلم را پرت میکنم آنطرف دیوار...xa0آنطرف حیاط خانه خداست.xa0آن وقت هی در می زنم...در می زنم...!فریـــاد میزنم :دلم افتاده توی حیاط شما ،می شود دلم را پس بدهید؟کسی جوابم را نمی دهد...!کسی در را برایم باز نمی کند...!اما همیشه دستی دلم را می اندازد این طرف دیوار !xa0همین ...من این بازی را دوست دارم...آنقــــــد...
ادامه مطلب